חברת "סיקור" משיקה שירות מודיעין עסקי המבוסס על סקירה יומית של כ-1,000 עיתונים

זאת במטרה לאפשר למנהלי הרכש לראות את הפרופיל העסקי של החברות מולן הם עובדים ולקבל החלטות בזמן אמת ; שירות דומה מוצע בימים אלה גם ע"י חברת יפעת מידע תקשורתי

בעקבות המשבר הכלכלי: חברת "סיקור", המתמחה בתחום המודיעין והמידע התקשורתי, מציעה שירות מודיעין עסקי המבוסס על סקירה יומית של יותר מ-1,000 עיתונים, כתבי עת, מגזינים, עיתוני פקס וערוצי תקשורת ישראליים נוספים, לרבות טלוויזיה, רדיו ואינטרנט, במטרה לאפשר למנהלי הרכש לראות את הפרופיל העסקי של החברות מולן הם עובדים ולקבל החלטות בזמן אמת.

לדברי מור לביא, מנכ"ל "סיקור", "בחודשים האחרונים פונים יותר ויותר מנהלי רכש של הגופים גדולים במשק בבקשה לקבל מידע על פעילות של ספקים ולקוחות, במטרה לבסס פרופיל שישקף את יכולת ההחזרה של החברות".

לביא מדגיש כי מדובר בשירות שנוסף ל"ארגז הכלים" הקיים של החברות, ולא מדובר בחלופה.

שירות דומה מוצע בימים אלה גם על-ידי חברת יפעת מידע תקשורתי.