שלמה פיוטרקובסקי הפתיע והודה: חתמתי על מסמך הנאמנות ליגאל ארנון

הודה לראשונה כי חתם לעו"ד ארנון על מסמך הנאמנות בנוגע ל-1% ממניות סלקום, ששוויין כ-80 מיליון שקל ; עם זאת, טען כי ארנון אמר לו שמדובר במסמך שאינו מחייב ; כזכור, ארנון תובע מחצית ממניות פיוטרקובסקי בסלקום

שלמה פיוטרקובסקי, המנכ"ל המיתולוגי של הבנק הבינלאומי, הודה אמש (ב') לראשונה כי חתם לעו"ד יגאל ארנון על מסמך הנאמנות בנוגע ל-1% ממניות סלקום , ששוויין כ-80 מיליון שקל. עם זאת, טען כי ארנון אמר לו כי מדובר במסמך שאינו מחייב.

כזכור, ארנון תובע, באמצעות עוה"ד רם כספי וברק טל, מחצית ממניות פיוטרקובסקי בסלקום. הוא הציג מסמך עליו חתום פיוטרקובסקי ובו נאמר: "אני מתחייב להעביר לך את מחצית המניות מיד לכשתבקש זאת, בכפוף לקבלת הסכמת בעלי מניות אחרים". על המסמך מופיע משפט נוסף בכתב-ידו של ארנון, המתייחס לאפשרות שהעברת המניות תהיה אירוע החייב במס.

באמצעות עוה"ד חגי שלו ואיזי הולדשטיין טען פיוטרקובסקי, כי ארנון החתים אותו על המסמך במירמה ומבלי משים. מעבדה בשוויץ קבעה כי חתימתו של פיוטרקובסקי אינה מזויפת.

אתמול והיום (ג') נחקר פיוטרקובסקי על תצהירו. לדבריו, ארנון נכנס לחדרו בבנק בשנת 1996 וביקש ממנו לחתום על המסמך, שיאפשר לו לקבל בעתיד הטבות מס בזכות ויתורו על מניות סלקום. לטענתו, ארנון אמר כי מדובר ב"נון פייפר פייפר" (מסמך לא מחייב), ומאחר שארנון היה חברו ופרקליטו - הוא חתם אחרי עיון חפוז בלבד.

בחקירתו הנגדית של ארנון על תצהירו, תהו פרקליטי פיוטרקובסקי מדוע ביקש ארנון להסתיר את המניות מגרושתו, שהרי שוויין אז היה כ-10,000 דולר בלבד.