היקף המכירות של טסקו גדל ב-2.5% במהלך עונת המכירות של חג המולד

[למדור שוקי עולם] היקף המכירות של טסקו מחוץ לבריטניה גדל ב-33%, בהובלת החנויות באסיה ; המכירות בסין, קוריאה ומלזיה היו "חזקות בחלקן" ; החברה צופה "תקופה מאתגרת" במדינות כמו אירלנד וטורקיה

טסקו , הקמעונאית הגדולה ביותר בבריטניה, דיווחה על עלייה של 2.5% בהיקף המכירות, בשבעת השבועות שהסתיימו ב-10 לינואר - המסכמים את עונת הקניות של חג המולד. מדובר בתוצאה טובה יותר מהרבעון השלישי שהציג עלייה של 2% במכירות, והעומדת בתחזיות האנליסטים.

בחודש האחרון, טסקו הפחיתה את המחיר של 3,000 מוצרים שונים, לאחר שרשת Asda השייכת ל-וול מארט החליטה להעניק הנחות על כ-1,000 מוצרים.

היקף המכירות של טסקו מחוץ לבריטניה גדל ב-33%, בהובלת החנויות באסיה. המכירות בסין, קוריאה ומלזיה היו "חזקות בחלקן". החברה צופה "תקופה מאתגרת" במדינות כמו אירלנד וטורקיה.

נזכיר כי סיינסברי המתחרה דיווחה בשבוע שעבר על עלייה של 4.5% בהיקף המכירות לרבעון השלישי.

מניית טסקו נפלה ב-17% ב-12 החודשים האחרונים.