גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס ובעל המניות העיקרי בחברה, רכש את המניות של שותפיו, והפך לבעל השליטה היחיד בחברה

גלובל נטוורקס היא קבוצת מדיה אינטרנטית מובילה בישראל המחזיקה ומנהלת שמונה אתרי אינטרנט בתחומים שונים

גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס ובעל המניות העיקרי בחברה, רכש את המניות של שותפיו, והפך לבעל השליטה היחיד בחברה. כהן רכש את יתרת האחזקות מבית סייבל השקעות שבשליטת שחר סיידון, משקיע פרטי, וקרן אינספיריישין שבבעלות בית סייבל השקעות ומנוהלת על ידי יעל שניצר. קבוצת המשקיעים החזיקה יחד 48.25% ממניות גלובל נטוורקס.

גלובל נטוורקס היא קבוצת מדיה אינטרנטית מובילה בישראל המחזיקה ומנהלת שמונה אתרי אינטרנט בתחומים שונים. הקבוצה מחזיקה בין השאר בשני אתרי הכרויות: אקסלאב ובליינד דייט, באתר חבר'ה, המושק בימים אלה כרשת חברתית חדשה לאחר שהושקעו בבנייתו המחודשת מעל 4 מיליון שקל, באתר בחדרי חרדים - אתר האינטרנט החרדי הגדול ביותר בעולם, ובאתרים נוספים, ביניהם אתר הלוחות 'זה וזה', שיושק בעוד כחודשיים".

גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס, מסר בתגובה: "2008 הייתה שנה מצוינת עבורנו. מחזור המכירות של החברה גדל ב-40%, ולמרות שהשקענו 6 מיליון ש"ח בפיתוח מנועי צמיחה חדשים, סיימנו את השנה עם רווחים גבוהים, וללא צריכת אשראי חיצוני. שותפיי לדרך בשנים האחרונות הביעו רצון משותף לממש את אחזקותיהם. אני שמח על המהלך הזה, ומודה להם על השנים הנפלאות שלנו כשותפים".

שחר סיידון מסייבל השקעות ציין כי "הצטרפנו כמשקיעים לגלובל נטוורקס מהחודש הראשון להיווסדה, והפכנו במהלך התקופה לשותפים מלאים לכל התהליכים בה, כאשר תמכנו והאמנו בגיא ובדרכו, שאכן הוכיחה את עצמה. ההשקעה בגלובל נטוורקס הייתה עבורנו שילוב של השקעה פיננסית מוצלחת יחד עם עשייה ומעורבות רבה בתחום האינטרנט שצמח בישראל לאורך השנים".