בקשה לייצוגית נגד פרטנר: לא מיידעת על התקלה הבלתי פתירה בנוקיה E65

התובע טוען כי רכש לפני כשנה את הדגם האמור, ומיד לאחר מכן התברר לו כי במערכת ההפעלה של המכשיר ישנן מספר תופעות חוזרות, כגון תקלות בחיוג, תקלות בשליחה וקריאה של הודעות SMS ותקלות בשיחות

לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה בקשה לאשר תביעה ייצוגית נגד חברת פרטנר , בטענה כי לא יידעה את רוכשי מכשיר Nokia מדגם E65 שקיימת תקלה בלתי פתירה בגרסה.

התובע, ניסים חדאד, טוען באמצעות עו"ד ארנון גרפי כי לפני כשנה רכש מספר מכשירי סלולר בתוכנית עסקית, ובהם הדגם האמור שהוא מכשיר דור שלישי חדיש. מיד לאחר מכן התברר לו כי במערכת ההפעלה של המכשיר ישנן מספר תופעות חוזרות, כגון תקלות בחיוג, תקלות בשליחה וקריאה של הודעות SMS ותקלות בשיחות.

לאחר תיקונים חוזרים ונשנים אמרו לו נציגי פרטנר כי החלפת המכשיר למכשיר מאותו דגם לא תועיל, מאחר שהתקלות אופייניות לכל המכשירים בדגם זה. כן אמרו לו כי הליקויים והתקלות ניתנים לתיקון באמצעות התקנת גריסה חדשה של תוכנה שטרם משווקת, ולכן עליו להמתין ליציאתה או להחליפו במכשיר אחר תמורת חידוש ההתחייבות ל-3 שנים.

התובע מציין כי סלקום מוכרת את אותו מכשיר, אך החתימה את הלקוחות על מסמך הבהרה, לפיו הרוכש מודע לתקנות המאפיינות את הדגם. הוא מבקש לחייב את פרטנר להשיב 1,000 שקל לכל אחד מכ-70 אלף רוכשי המכשיר - או לחייבה לקבל בחזרה את המכשיר בלא תנאי, תוך השבת סכום המכשיר. ת.א. 1074/09).