בזק בינלאומי משקיעה 2 מיליון שקל בשעשועון האינטרנטי Mega Challenge

במסגרת המהלך יוזמנו הגולשים להעלות למיניסייט באתר FLIX סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות ב"מגה מהירות" ; הסרטונים ידורגו ע"י הגולשים, ויוצר הסרטון שיקבל את מרבית הקולות יזכה ב-50 אלף שקל

בזק בינלאומי משקיעה 2 מיליון שקל בתחרות אינטראקטיבית בשם Mega Challenge, שתציב לגולשים אתגר: להוכיח שהם מהירים כמו האינטרנט.

במסגרת התחרות תזמין בזק בינלאומי את גולשי האינטרנט להעלות סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות ב"מגה מהירות": "הדיבור המהיר ביותר", "לבישת הבגדים המהירה ביותר" "תיקון התקר המהיר ביותר" ועוד כיד הדמיון הטובה.

הסרטונים האהובים ידורגו על-ידי הגולשים במיניסייט ייעודי שיוקם באתר FLIX בכתובת bezeqint.flix.co.il, והסרטון שיקבל את מרבית קולות הגולשים יזכה את יוצרו ב-50 אלף שקל במזומן.

לדברי עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "בזק בינלאומי מפנה את הזירה הפרסומית לגולשי האינטרנט; הם במרכז, מעורבים יותר ונהנים יותר, ואנחנו כחברה המתמחה ומובילה באינטרנט, דואגים שזה יקרה".

לאחרונה העלתה בזק בינלאומי את "טקס פרסי האינטרנט" בו נתנה לגולשי האינטרנט הזדמנות לבחור ולהוקיר את היוצרים הגדולים ברשת - הבלוג הטוב ביותר, הלהקה הטובה ביותר ועוד, וכן יצרה שלט חוצות באורך 200 מטר לשימוש העוברים והשבים לכתיבת מסרים, בדומה לעולם האינטרנט.