HOT מתכוננת לכניסת בזק לחבילות הטריפל: יוצאת במבצע אגרסיבי לשימור וגיוס לקוחות

במסגרת המבצע החדש תסבסד HOT את הקישוריות לאינטרנט ללקוחות שיסכימו להתחייב לשנתיים ; תציע תמורת 279 שקל את חבילת הטריפל שלה בתוספת ספק, שתיקרא "טריפל פלטיניום"

בזמן שהיא ממתינה לקבל את רישיון הקישוריות לאינטרנט (ISP) המיוחל שלה ממשרד התקשורת, מודיעה היום חברת HOT על מבצע משמעותי שמטרתו לחזק את שירותי הטריפל שלה (טלפוניה, אינטרנט וטלוויזיה) ולגייס לקוחות נוספים באמצעות הנחות והטבות תמורת התחייבות.

במסגרת המבצע החדש תסבסד HOT את הקישוריות לאינטרנט (ספק) ללקוחות שיסכימו להתחייב לשנתיים. החברה תציע תמורת 279 שקל את חבילת הטריפל שלה בתוספת ספק, שתיקרא "טריפל פלטיניום".

המבצע החדש של HOT מבטא מגמה של ניסיון מוגבר לשמר לקוחות ולהתמודד עם העובדה שבמקביל להצלחת הטריפל, החברה לא מצליחה לגייס מנויים בהיקף שמתחרתה yes מגייסת, למרות שמדובר בשוק רווי והגיוס של לקוחות חדשים הוא בכמויות של אלפים בודדים ברבעון.

לקראת כניסתה של בזק לעולם הטריפל, יוצאת החברה במהלך אגרסיבי שנועד להתמודד עם ההטבה שתציע בזק, שעדיין לא ברור איך תיראה סופית.

במסגרת המבצע החדש של הטריפל, לקוחות שיצטרפו למסלול טריפל פלטינום (כל חבילות הערוצים+1.5/150+ קו לייט) ישלמו 279 שקל לחודש למשך 24 חודשים, יבחרו את ספקית האינטרנט בה הם מעוניינים, ויקבלו את שירותיה כהטבה לשנה מ-HOT.

החברה הבהירה שהמבצע צפוי להוביל את המבצעים החדשים ש-HOT משיקה בימים אלה בתחום הטריפל. לקוחות המצטרפים לטריפל במסלול פלטיניום, במידה ולא יהיו מעוניינים בספקית אינטרנט, יוכלו לבחור חלופה אחרת כמתנה: רשת ביתית בחינם, שדרוג למהירות 2.5/250 ללא תשלום נוסף או ממיר HD וחבילת ערוצי ה HD במתנה.

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק ב HOT אמרה: "המבצע החדש מבטא את כוונותיה של HOT להמשיך ולהתרחב לכלל שירותי התקשורת הביתית. זאת מתוך נתונים המצביעים על כך שהציבור הרחב מפנים את יתרונות שירותי הטריפל, בקבלת כלל שירותי התקשורת הביתית תחת קורת גג אחת, ותוך החיסכון בעלויות של עד אלפי שקלים בתקופת המבצע.