ביהמ"ש הוציא צו עיקול זמני לחברת הד ארצי בסך 1.5 מיליון שקל

זאת לבקשת חברת "קידו" לפיתוח משחקים, הטוענת כי הד ארצי הפרה עימה חוזה באופן חד-צדדי, ובכך הסבה לה נזקים כבדים

בית משפט השלום בתל-אביב הטיל אמש צו עיקול זמני כנגד נכסי חברת "הד ארצי" בסכום של 1.5 מיליון שקל; זאת לבקשתה של חברת "קידו" לפיתוח משחקים שתבעה את חברת התקליטים בסכום זה. התובעת, שמיוצגת על-ידי עורכי הדין גד מינא ואיתמר כהן ממשרד גד מינא ושות', טוענת כי "הד ארצי" הפרה עימה חוזה, באופן חד צדדי, ובכך הסבה לה נזקים כבדים.

הרקע למחלוקת בין "הד ארצי", שנרכשה לאחרונה בשל החשש מקריסתה על-ידי חברת התקליטים NMC בסכום של 4 מיליון שקל, ל"קידו" תלוי בהסכם עבודה שנחתם בין שני הצדדים בשנת 2006 ועסק בפיתוח משחקים. "קידו" היתה אמונה על הפיתוח ואילו "הד ארצי" התחייבה להפיק, לייצר, להפיץ, לשווק ולמכור את המשחקים. לאחר מספר חודשים שבהם הצדדים עבדו בשיתוף פעולה, התחלף המנכ"ל של "הד ארצי", ובמקומו של רוני קליינפלד התמנה גיל אדמוני. לטענת "קידו", לאחר מינויו, אדמוני החליט להפסיק את ההתקשרות עם החברה, למרות ההסכם. בנוסף, חברת המשחקים טוענת כי "הד ארצי" הפסיקה לשלם את דמי הייעוץ שאותם התחייבה להעביר ל"קידו" על-פי אותו הסכם, והחוב בגינם עומד על סך של 475,954 שקל (בערך ריאלי). עוד טענה 'קידו' בכתב התביעה כי ניסתה בעבר ליצור קשר עם הנהלת "הד ארצי" כדי להגיע לפתרון הגון, אך פניותיה לא נענו.

לתביעתה של "קידו" צורף תצהיר של מנכ"ל הד ארצי לשעבר, רוני קליינפלד, שבו הוא כותב כי בתקופת כהונתו "הד ארצי" האמינה בשיתוף הפעולה עם "קידו" וכי "קידו" עמדה מצידה בכל התחייבויותיה לחברת התקליטים.