סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

פרסום OFFLINE

yes מקדמת ערוצים וסדרות באופליין ובאונליין, סופר-פארם ממשיכה בחגיגת המבצעים באופליין.

1. סופר-פארם - 337,997 דולר

סופר-פארם מובילה השבוע את הטבלה עם קמפיין לחגיגת מוצרים ב-8 שקלים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

2. yes - כ-317,780 דולר

yes מבליטים השבוע את ערוץ YES STARS DRAMA עם קמפיין בכיכובה של יעל פוליאקוב, באמצעות מקאן-אריקסון.

3. המשביר החדש לצרכן - 312,333 דולר

המשביר החדש לצרכן מעלה קמפיין למבצע "מסיבה סוף" בכיכובה של סנדי בר, באמצעות מקאן-אריקסון.

4. שופרסל - 259,677 דולר

שופרסל דיל חוגגת יום הולדת בהגרלת ענק עם קמפיין באמצעות גיתם BBDO.

5. משרד הפנים - 256,381 דולר

משרד הפנים מזכיר לנו ש"מי שמצביע משפיע", עם קמפיין באמצעות לפ"ם.

פרסום ONLINE

קסטרו מחזירה 100 שקל על הג'ינס הישן בפרסום בבאנרים, סלקום מקדמת את הויראליטי עם דנה אינטרנשיונל ברשת.

1. yes - כ-104,558 דולר

yes בוחרת להבליט בפרסום ברשת את הסדרה "TRUE BLOOD", באמצעות מקאן-אריקסון.

2. קסטרו - 100,422 דולר

אופנת קסטרו מציעה 100 שקל זיכוי עבור הג'ינס הישן, באמצעות נקסט אין.

3. מטרנה - 83,057 דולר

מטרנה מתחילה לשווק מוצרי פסטה לתינוקות, באמצעות JWT.

4. סלקום - 61,824 דולר

סלקום מקדמת באינטרנט את סדרת הויראליטי עם דנה אינטרנשיונל, באמצעות מקאן דיגיטל.

5. בזק בינלאומי - 61,467 דולר

בזק בינלאומי מקדמת את מסלול מהירות 5 מגה דרך תחרות MEGA CHALLENGE, באמצעות D-SAY.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים - 11/02/09- 05/02/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.