חבר וישראכרט ינפיקו כרטיס אשראי חוץ-בנקאי

הכרטיס החדש יושק ב-18 במארס ; הנפקת הכרטיס לעמיתים תתבצע דרך אתר חבר באינטרנט, כשהכרטיס יישלח לבתי העמיתים

"חבר משרתי הקבע" השיק בשיתוף עם ישראכרט, כרטיס אשראי חוץ-בנקאי ממותג שגם יעניק שירותים פיננסיים נלווים לחברי המועדון. במסגרת ההסכם יעברו כל חברי מועדון חבר (אנשי מערכת הביטחון וגימלאיה) בשנה הקרובה לכרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים שיונפקו על ידי ישראכרט. הכרטיס יהיה בצבע שחור. ההסכם נחתם לשש שנים עם אופציה לשש שנים נוספות. מנכ"ל חבר הוא סא"ל שחר תורג'מן.

הכרטיס החדש יושק ב-18 במארס. הנפקת הכרטיס לעמיתים תתבצע דרך אתר חבר באינטרנט כשהכרטיס יישלח לבתי העמיתים. הכרטיס יחליף בהדרגה תוך תשעה חודשים עד שנה את 217 אלף כרטיסי אשראי "חבר" המונפקים כיום בכל חברות כרטיסי האשראי. חבר תעודד את ההחלפה ותקבע מועד שמעבר לו ניתן יהיה לקבל הטבות "חבר" רק באמצעות הכרטיס החדש. בנוסף, כל עמית שיעבור לכרטיס החדש יקבל DVD טלוויזיה נייד לרכב, תמורת 99 שקלים.

"ההכנסות שיגיעו לחבר כתוצאה מהכרטיס החדש ישמשו אותנו בכדי להיטיב עם חברי המועדון", אמר תורג'מן. כגוף כלכלי המונה מעל 100 אלף עמיתים הוכיחה חבר בשנים האחרונות יכולת לתת לעמיתיה תנאים מהמשופרים בשוק. בין אם מדובר בהסכמי רכישת מוצרים, הסכמי ביטוח רכב או ביטוח סיעודי או תנאי ניהול חשבון בנק.

מהלך אסטרטגי

הכרטיס יקנה לעמיתי חבר הנחות בבתי עסק ויכולת לרכוש מוצרים בהנחה באתר האינטרנט ובמבצעי חבר. בנוסף יוכלו עמיתי חבר למשוך מזומן מכספומטים ללא עמלה ולרכוש מוצרי פנאי ורווחה שמוכרת חבר, בנקודות הנצברות בכרטיס. דרך הכרטיס תציע "חבר" הסדרי מימון ושירותים פיננסיים כולל הלוואות מוזלות בריבית של פריים 1% לכרטיסי זהב ופריים 2% לכרטיסים רגילים.

המשא ומתן התנהל במשך שנה וחצי כאשר מצד חבר ניהלו את המו"מ תורג'מן והיו"ר אלוף משנה צחי עין גל. מצד ישראכרט המנכ"ל הקודם חיים קרופסקי והיו"ר הקודם דני דנקנר. על הנפקת הכרטיס התחרו גם כאל ולאומי קארד. דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט, אמר כי "זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת כרטיסי אשראי לבין מועדון הצרכנות החזק בישראל".

בישראכרט רואים בהסכם עם "חבר" מהלך אסטרטגי שכן החברה סובלת מנחיתות בכרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים.