ארה"ב: ילדה בת 14 שלחה SMS במהלך שיעור והועברה לחקירת משטרה

על-פי דו"ח המשטרה בעניין, הילדה לא הסתפקה בשליחת ה-SMS, אלא גם העלימה ראיות ושיקרה למה שמוגדר כ"רשויות בית-הספר" כשאמרה שלא היתה באותה שעה עם הטלפון הנייד

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

ילדה בת 14 מפרבר יוקרתי בוויסקונסין, ארה"ב, הואשמה ששלחה הודעת טקסט במהלך שיעור בבית הספר - והועברה לחקירת משטרה. שנערך ב-11 לחודש פברואר השנה.

על פי דוח המשטרה בעניין, הילדה לא הסתפקה בשליחת ה-SMS, אלא גם העלימה ראיות ושיקרה למה שמוגדר כ"רשויות בית הספר" כשאמרה שהיא לא הייתה באותה שעה עם הטלפון.

לא ברור מדוע בית הספר נאלץ להזעיק את המשטרה בגלל עבירה פעוטה שכזו, אבל השוטר שהגיע לבית הספר נאלץ לעשות את מלאכת איסוף הראיות כאילו מדובר בחקירת רצח. השוטר לקח את הילדה למשרד הדיקן, חקר אותה, ערך מספר תשאולים לחבריה - או ל"שותפיה לעבירה", ביקר בזירת הפשע - הכיתה ואסף ראיות מפלילות.

השוטר אפילו הלשין להורים, למרות התנגדותה של החשודה - הילדה המסמסת. "היא נתנה לי כמה מספרים וכולם היו שגויים, נאלצתי לדבר עם מספר אנשים שלא הבינו מה אני רוצה מהם, הם לא הבינו על מי אני מדבר והסבירו שזה המספר הלא נכון", אמר השוטר. בסופו של דבר, בעזרת מזכירות בית הספר ("הרשויות"), שיתפה הילדה פעולה עם השוטר ונתנה את מספר הטלפון של הוריה.

אמה של הילדה החשודה בפלילים הגיעה נסערת לבית הספר, אבל למרות צעקותיה - הילדה סירבה להודות שיש ברשותה טלפון נייד. הראיה החשובה ביותר עדיין נעלמת מעיני השוטרים. למשטרה לא נותרה ברירה, והשוטר הזעיק תגבור של שוטרת. אחרי כמה דקות ניידת שנייה הגיעה לבית הספר, החשודה הובלה לחדר סגור, שם היא עברה חיפוש גופני. החיפוש חשף את הכלי המרשיע - מכשיר נייד מסוג סמסונג מדגם קריקט, שהוחבא בעומק מכנסיה של החשודה.

עכשיו, אחרי החשיפה, לא נותרה לחשודה ברירה. היא תיאלץ להסביר לבית המשפט למה זה היה כל כך חשוב לסמס באמצע שיעור.