רכבת שיצאה ממודיעין נסעה מאות מטרים ללא בלמים; גורמים ברכבת: "מדובר בתקלה תפעולית"

נהג הקטר נלקח לחקירה, וברכבת ישראל בודקים את האירוע ; על הרכבת שיצאה היו נוסעים רבים, ועדיין לא ברור אם היא עזבה את התחנה עם בלמים לא תקינים

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

נס על גלגלים: אסון כבד נמנע הבוקר (א'), כשברכבת שיצאה מתחנת מודיעין-מרכז נתגלו תקלות בבלמים, מה שמנע ממנה לעצור לאורך מאות מטרים. בסופו של דבר נעצרה הרכבת ביציאה מהעיר, בשל העובדה שהייתה צריכה לעלות על מסילה שהונחה בעלייה חדה. נהג הקטר נלקח לחקירה, וברכבת ישראל בודקים את האירוע.

על הרכבת שיצאה היו נוסעים רבים, ועדיין לא ברור אם היא עזבה את התחנה עם בלמים לא תקינים, או שמא בתחילת הדרך אירעה התקלה - ובמהלכה הם הפסיקו לתפקד.

הרכבת לא עצרה בתחנה השניייה במודיעין, פאתי-מודיעין, וחלפה על פני הנוסעים ההמומים שממהרים לצאת לעמל יומם. "מדובר בתקלה תפעולית, האירוע נמצא בחקירה", אמרו הבוקר גורמים ברכבת.

התקלה הבוקר מצטרפת לשורת תקלות מביכות, יש לומר, שארעו ברכבת בשנים האחרונות. באפריל בשנה שעברה נעצרה רכבת שיצאה מנהריה לכיוון מודיעין, בחלוף תשע דקות בלבד בשל מחסור בדלק. נוסעי הרכבת נאלצו להמתין 20 דקות עד להגעתה של רכבת חלופית. מדי שנה מוגשות אלפי תלונות לרכבת ישראל, בטענות לעיכובים, בעיות במיזוג האוויר וצפיפות.