שבוע שני ברציפות: קמפיין הדובים של פרטנר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ללאומי קארד ממוקמת במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות, והפרסומת של דיסקונט שנייה בדירוג האהובות

הפרסומת של פרטנר באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. זהו השבוע החמישי ברציפות שהפרסומת מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות והשבוע השני ברציפות שבו הפרסומת מובילה את טבלת הפרסומות האהודות.

מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, מסבירה כי למרות מספר המופעים המצומצם של הפרסומת השבוע (3), ניתן ליחס את שיעורי הזכירה והאהדה הגבוהים וכן את שמירת הפרסומת בתודעת הציבור לחשיפה הרחבה של הציבור לפרסומת באמצעות מספר מופעים גדול של הפרסומת לרשת בשבועות הקודמים.

הפרסומת ללאומי קארד, באמצעות מקאן אריקסון, ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 6.6%. באהדה מתמקמת הפרסומת במקום החמישי עם שיעורי אהדה של 11.0%. כמות המופעים של הפרסומת גדלה ביחס לשבוע שעבר ועומדת כעת על 108 מופעים.

שתי פרסומות שממשיכות להופיע בדירוגים, למרות מיעוט מופעים, הן הפרסומות לבנק דיסקונט ולשטראוס. הפרסומת של דיסקונט באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA שודרה רק פעם אחת השבוע אך היא מתמקמת במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 13.4% ובמקום הרביעי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 4.1%.

הפרסומת של שטראוס באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי שודרה פעמיים בלבד, אך היא מתמקמת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות ובמקום החמישי ברשימת הפרסומות הזכורות שיעורי אהדה וזכירה העומדים על 12.5% ו-4% בהתאמה.

השבוע נרשמת ירידה מתונה בהשקעה בפרסומות והחסויות. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד מ-271 בשבוע שעבר ל-249 השבוע. גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים נרשמה ירידה, והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-31.7 מיליון דולר במחירי מחירון לעומת כ-35.9 מיליון דולר בשבוע שעבר.