בזק ייקרה תעריפי תשתית האינטרנט גם ללקוחות בהתחייבות

על ההתייקרות, בגובה 1.90 שקל בחודש, עדכנה את הלקוחות בפרסומים ובחשבונות ; החברה: זו לא הפרת הסכם

האם חברת בזק מנצלת את חוסר תשומת הלב של לקוחותיה כדי להעלות תעריפים, גם כאשר הם נתונים בתקופת התחייבות אליה נכנסו תמורת מחיר נקוב מראש?

"לאחרונה", טוען ת', לקוח החברה, "העלתה החברה את תעריף השימוש בתשתית האינטרנט לכלל לקוחותיה ב-1.90 שקלים לחודש. מאחר ומרבית לקוחות תשתית האינטרנט של בזק נמצאים בתקופת התחייבות, במסגרתה הם התחייבו להישאר לקוחות של בזק כנגד תשלום שנקבע מראש למשך תקופת ההתחייבות כולה, הרי שבזק נוהגת שלא כדין ומפרה את ההסכמים למול לקוחותיה".

ת' מציין כי בשיחה שנערכה למוקד החברה אפילו לא נתקל בהתנגדות לטענה מצד נציגי השירות שמן העבר השני - ומבלי להתווכח, באופן מיידי, הם מיהרו לזכות את החשבון בסכום ההפרש - 1.90 שקל לחודש, כאמור - כפול מספר החודשים שנותרו להתחייבות מאז העלאת התעריף. "מה זה אם לא שיטת 'מצליח'?", הוא טוען, וממליץ ללקוחות נוספים המחויבים לחברה לעשות כמותו ולדרוש את המגיע להם עבור אותה תקופה.

* תגובת בזק: בבזק לא מכחישים את עצם העלאת התעריף - את טוענים כי הדבר נעשה כדין. "בזק עדכנה את תעריפי האינטרנט אחרי שנים רבות שהחברה לא עשתה זאת", נמסר מהחברה, "גם כאשר עודכן שיעור המדד, דבר המקובל בשוק. בתוך כך, יידעה בזק את לקוחותיה לגבי העדכון במחיר באמצעות החשבונית החודשית ובנוסף אף פרסמה מודעות בעיתונים. בניגוד לנאמר, אין מדובר בהפרת הסכם ובזק נוהגת כדין".