מפקד חיל הים: הביקור במועדון החשפנות - "מעידה חד-פעמית"

האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום הביע צער על שהמקרה פוגע בצה"ל ברמה הערכית והתנצל על כך ; מרום נצפה חוגג ומתהולל במועדון המפוקפק "גו-גו" בתל אביב

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

"זו הייתה מעידה חד-פעמית". כך מסביר היום מפקד חיל הים, האלוף אליעזר (צ'ייני) מרום את ביקורו במועדון החשפנות גו-גו בתל אביב. מרום התנצל על המקרה ואמר כי הוא "מבין שזה לא הערכים המצופים ממנו". למקורביו אמר מרום: "שגיתי. אני מבין שמדובר בתקלה. אני מתחרט".

ההתנצלות הועברה בבירור מיוחד עם הרמטכ"ל לאחר שנחשף בעיתון "ידיעות אחרונות" כי קצין בכיר בצה"ל נצפה חוגג ומתהולל במועדון המפוקפק. אזרחים שבילו במועדון ראו את מרום - כשהוא לבוש בבגדים אזרחיים - מעשן ושותה, כשמסביבו רוקדות בחורות חשופות חזה. האלוף מרום אמר בתחילה כי בסך הכול "שהה במקום זמן קצר, לאחר שבא להגיד שלום לידיד".

"הפרסום עושה שני דברים", סיפר היום הבעלים של הגו-גו קובי מזרחי. "מצד אחד זה נותן לנו פרסום. מצד שני לא בטוח שמדובר בפרסום טוב. חשוב לי לשמור על האורחים. אנחנו מוכרים שואו וחשוב לי שזהותם של האורחים לא תצא החוצה".

בתשובה לשאלה אם הוא צופה לעלייה בהכנסות בגלל הפרסום אומר קובי מזרחי, "נגלה את זה הלילה, אבל גם אם כן הייתי מוותר על כל הפרשה". מועדון החשפנות "גוגו גירלס" מגדיר את עצמו מ"המושקעים הקיימים בתל אביב". הוא כולל שתי קומות, פינות דיסקרטיות, וגם חדרים פרטיים. המועדון כותב כי "מי שהיה בו כבר יודע החשפניות שלנו הן בליגה אחרת והן יודעות להפוך את הערב שלך לחווייה בלתי נשכחת". נראה כי מפקד חיל הים היה דווקא מעדיף לוותר על החוויה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "מפקד חיל הים אלוף אלי (צ'ייני) מרום דיווח למפקדו הרמטכ"ל על כך ששהה אמש במועדון בת"א בו מופיעות חשפניות ומסר כי הוא מודע לכך שהאירוע אינו עולה בקנה אחד עם הערכים המצופים מקצין במעמדו. הקצין הביע צער על שהמקרה פוגע בצה"ל ברמה הערכית והתנצל על כך. האלוף מרום הוסיף כי מדובר במעידה חד פעמית עליה הוא מביע חרטה. הרמטכ"ל רשם לפניו את הסברי האלוף והעיר לו על המעשה".