מחריפה התחרות עם דפי זהב: בזק משדרגת את b144

תשתף פעולה עם ZOOMAP בהשקת מערכת שמבצעת חיפוש במפות וצפייה בתמונות הבתים

בזק משדרגת את אתר המודיעין שלה b144 במסגרת שיתוף-פעולה אסטרטגי עם אתר הצילומים ZOOMAP, ומשיקה מערכת המאפשרת לבצע חיפוש במפות ולצפות גם בתמונות הבתים באזור. אם הלקוח יהיה מעוניין לצפות במספר תמונות של בתים נוספים, הוא יוכל לעבור ישירות לאתר ZOOMAP להמשך הצפייה.

במסגרת שיתוף-הפעולה עודכנו שני האתרים, כאשר באתר b144 יוכלו הלקוחות לצפות בצילומי הבתים או בתי העסק אותם הם מחפשים, ואילו באתר ZOOMAP יוכלו הלקוחות לבצע חיפוש עסקים אנשים ומפות.

השיפורים הנוספים באתר b144 כוללים בין היתר שיפור בממשק החיפוש של הגולשים, שיפור רמת הצגת תוכן המפרסמים ושדרוג ממשק המפרסם המנוי בשירות.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר בעקבות השדרוג של אתר b144 כי "בזק ממשיכה באופן עקבי להשקיע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר באתר b144, וזאת במטרה להרחיב את הפער השירותי והטכנולוגי מול מתחריו. היכולת לצפות בתמונות הבתים במסגרת החיפוש מוסיפה נדבך מידע נוסף עבור המחפש, ומקילה עליו לאתר את היעד אליו הוא מעוניין להגיע. בעתיד בזק מתכוונת להשיק אפשרויות חיפוש נוספות שיחזקו את היתרון שלה אל מול המתחרים".

בתוך כך יוצאת בזק בקמפיין פרסומי ראשון לשנת 2009. הקמפיין, תחת הכותרת "כל העסקים. כל האנשים. אתר אחד", עולה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ויכלול תשדירי חסות בטלוויזיה ושילוט חוצות למשך כשבועיים.