נתוני מאקרו מעורבים בסין: ההשקעות בנכסים מניבים זינקו ב-26.5% בעוד שהיצוא צנח ב-25.7%

[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] הירידה ביצוא וביבוא צימצמה את העודף המסחרי של סין ל-4.8 מיליארד דולר ; נתוני ההשקעה בנכסים מניבים עקפו את תחזיות האנליסטים שצפו עלייה של 21.5% ; עליות חדות באסיה

[רוצה לחדור לשוק הסיני? הרשם לניוזלטר עסקים מתעוררים]

סין, הכלכלה השלישית בגודלה בעולם, שלפי הערכתו של "גורו ההשקעות", ג'ים רוג'רס, תהיה הראשונה שתצא מהמשבר העולמי, הציגה היום נתוני מאקרו מעורבים, כאשר ההשקעות בנכסים מניבים זינקו בעוד שהיצוא נפל. לסקירה יומית של המסחר בבורסות אסיה.

היצוא מסין נפל ב-25.7% בפברואר ל-64.8 מיליארד דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, לאחר נסיגה של 17.5% בינואר. כך דיווחו רשויות המכס של סין. היבוא לסין נפל ב-24.1% ל-60 מיליארד דולר. הירידה ביצוא וביבוא צימצמה את העודף המסחרי של סין ל-4.8 מיליארד דולר מ-39.1 מיליארד דולר בינואר.

ההשקעות בנכסים מניבים בערים של סין זינקו ב-26.5% בינואר ופברואר, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ל-1.03 טריליון ין (150 מיליארד דולר). את העליה האחרונה בהשקעות בנכסים עם הכנסה קבועה הובילו חברות בבעלות ממשלתית שהרחיבו את ההשקעה ב-35.6%. כך פרסמה היום הלשכה המרכזית לסטיסטיקה של סין.

נתוני ההשקעה בנכסים מניבים עקפו את תחזיות האנליסטים שצפו עלייה של 21.5%. ההשקעה בנכסים מניבים בסין מהווה כ-40% מהכלכלה הסינית.