זכיינית ערוץ 2 רשת משיקה הערב (ד') קמפיין תחת הכותרת "זמן גלעד", למען שחרורו של גלעד שליט. הקמפיין יושק בשעה 19:00 בתוכניתו החדשה של גדי סוקניק, "אנשי היום".
הקמפיין כולל שעון "זמן גלעד" שיופיע בפינת המסך בימי השידור של רשת, וימדוד את הזמן בו מצוי גלעד שליט בשבי בימים, שעות, דקות ושניות.
בנוסף לשעון מפיקה רשת סרטונים המציגים פעולות יומיומיות הנמנעות מגלעד בהיותו בשבי כדי שנוכל לעצור שנייה ולחשוב עליו, לא רק במהדורות החדשות.
במהלך הקמפיין ייקראו הצופים לשלוח SMS הזדהות ללא עלות, ולקבל למכשירם הסלולרי את שעון "זמן גלעד".
שליחת ה-SMS בחינם התאפשרה בזכות התגייסותן של 3 חברות הסלולר הגדולות בישראל - סלקום, אורנג' ופלאפון - למען הקמפיין. את האפליקציה פיתחה חברת התוכנה MAIL BIT של רן בן-דוד - זאת ללא עלות ולמען אותה מטרה.
מרשת נמסר: "ברור לכולם שמדובר בימים קריטיים עבור משפחת שליט. זה המעט שגוף שידור יכול לעשות על מנת להשאיר את הנושא על סדר היום הציבורי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.