הסכסוך בין הילטון לאקירוב: אלרוב תפקיד ערבות בסך 84 מיליון שקל - והעיקולים יבוטלו

הסכסוך בין אלרוב להילטון נסוב סביב ניהול מלון "מצודת דוד" בירושלים ; בחודש שעבר הטיל ביהמ"ש עיקולים זמניים על נכסי אלרוב נדל"ן ומלונאות ואלרוב מלונות יוקרה שבשליטת אקירוב עד לסכום של 97 מיליון שקל

נקבע בהסכמה כי צו העיקול הזמני על סך 97 מיליון שקל שהוצא לבקשת הילטון ישראל על נכסי קבוצת אלרוב שבשליטת אלפרד אקירוב יבוטל כנגד הפקדת ערבות בנקאית על סכום של 84 מיליון שקל בקופת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, שתהיה בתוקף עד להחלטה אחרת.

הסכסוך בין אלרוב להילטון נסוב סביב ניהול המלון היוקרתי "מצודת דוד" (לשעבר הילטון ירושלים) בירושלים. הבורר, ד"ר רלי לשם, קבע כי אלרוב הפרה את הסכם הניהול למלון. אלרוב ביקשה לבטל את פסק הבורר, בטענה כי רק לאחר שניתן התגלה לה על ניגוד עניינים לכאורה בו היה מצוי הבורר.

בחודש שעבר הטיל בית המשפט המחוזי בתל-אביב עיקולים זמניים במעמד צד אחד על נכסי אלרוב נדל"ן ומלונאות ואלרוב מלונות יוקרה שבשליטת אקירוב עד לסכום של 97 מיליון שקל. זאת, לבקשת הילטון ישראל במטרה להבטיח כי אלרוב תשלם את 20 מיליון הדולר שנפסקו לטובתה בבוררות ביניהן. הילטון טענה כי מצבן הכלכלי של אלרוב נדל"ן ואלרוב מלונות בכי רע, ולכן נדרשים העיקולים.

אלרוב ביקשה לבטל את העיקולים, בטענה כי מטרתם האמיתית היתה "לבייש את אלרוב, לפגוע במוניטין שלה, בערך מניותיה, בתקציבה ובתזרים השוטף שלה, להלך עליה אימים, לייצר כותרות שליליות בתקשורת בקשר עימה ולגרום לה נזקים". זאת, לדברי אלרוב רק כיוון שהיא "העזה לעמוד על זכותה ולבקש לבטל את פסק הבוררות שניתן נגדה שלא כדין". (ה.פ. 3/09).

הילטון יוצגה בידי עוה"ד אלקס הרטמן וחגי דורון ממשרד ש.הורוביץ', ואלרוב יוצגה בידי עוה"ד פנחס רובין ועופר צור ממשרד גורניצקי ושות'.