ב"מנטור", מדור הניהול השבועי של מגזין G, מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני קריירה ששאל אחד הקוראים.
במגזין G הבא תתפרסם תשובת היועץ המקצועי לשאלה, ובצדה - התשובות שלכם! מה עושים? קוראים את השאלה, מגבשים דעה וכותבים בטוקבקים לכתבה זו.
ומכאן לשאלה השבועית:
יועץ יקר,
אני מנהל של עסק העוסק במתן שירותים, ויש לי בעיה עם אחת העובדות הבכירות שלי. היא עובדת מצויינת, אבל הופעתה והתנהגותה פרובוקטיביות מאוד. היא מתלבשת בצורה חושפנית וצעקנית, היא מדברת בלשון המונית ולעתים גסה, גם לעובדים אחרים וגם ללקוחות.
באופן מפתיע - או שלא - מרבית עמיתיה וגם הלקוחות שלה מחבבים אותה, וכאמור, היא עובדת מצויינת, אבל מפריע לי שאלה הם הפנים של העסק, ואני חושש גם שישנם או יהיו לקוחות או עובדים שייפגעו מהתנהלות זו.
האם עלי להעיר לה, ואם כן - איך עושים זאת בלי לפגוע בה?
מנחם
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.