עוה"ד גרוס, חודק וגרינברג מבקשים לדחות את תביעתו של עו"ד רמי גורן בשל התיישנות

גורן, כיום סגן יו"ר אלביט הדמיה, הגיש בדצמבר 2007 תביעה בסך כ-6.6 מיליון שקל נגד שותפיו לשעבר בגין חלקו במוניטין המשרד ; גרוס, חודק וגרינברג טוענים כי עילת התביעה נולדה לפני ה-12.11.00 ולפיכך התיישנה

עוה"ד פרופ' יוסף גרוס, דוד חודק ואיתן גרינברג, שותפים במשרד עורכי הדין גרוס-קליינהנדלר-חודק, הגישו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה להורות על דחייתה על הסף של התביעה שהגיש נגדם שותפם לשעבר, עו"ד אברהם (רמי) גורן, בשל התיישנות.

גורן, כיום סגן יו"ר אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר, הגיש בחודש דצמבר 2007 תביעה בסך כ-6.6 מיליון שקל נגד שותפיו לשעבר בגין חלקו במוניטין של המשרד.

גורן טען כי מועד פרישתו חל בסמוך לפני כריתת הסכם המיזוג בין המשרד, שנקרא באותה עת גרוס-חודק-גרינברג, לבין משרד עוה"ד קלינהנדלר את הלוי.

מועד הפרישה

גרוס, חודק וגרינברג טוענים כי לקראת תום המשא-ומתן לביצוע המיזוג, הם פנו לגורן כדי לדעת אם בכוונתו לשוב לפעילות בשותפות כדי לקבוע את תנאי המיזוג. לדבריהם, לטענת גורן בתגובה לפנייה זו הוא הודיע על פרישתו מהמשרד.

גרוס, חודק וגרינברג טוענים כי בניגוד לטענת גורן, לפיה המשא-ומתן למיזוג עמד להסתיים לקראת תום דצמבר 2000, המשא-ומתן הסתיים לפני ה-12.11.2000. זאת, כיוון שזהו המועד בו נחתם הסכם המיזוג. לפיכך, לטענת השלושה, מגרסתו של גורן עצמו, לפיה הוא הודיע על פרישתו בטרם הסתיים המשא-ומתן לכריתת הסכם המיזוג, עולה כי הודעתו ניתנה לפני יום ה-12.11.00.

השלושה טוענים בעקבות זו כי לגירסתו של גורן עצמו, עילת התביעה נולדה לפני ה-12.11.00, וכיוון שהתביעה הוגשה רק ב-25.12.07 - קרי למעלה מ-7 שנים לאחר שנולדה - הרי שהיא התיישנה, ודינה להידחות על הסף. (ת.א. 2791/07).