פרסום OFFLINE 1. פלאפון - 671,999 דולר - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
2. פרטנר-אורנג' - 447,159 דולר - באמצעות ראובני-פרידן IPG.
3. מפעל הפיס - 289,651 דולר - באמצעות גיתם BBDO.
4. שופרסל - 286,320 דולר - באמצעות גיתם BBDO.
5. סופר-פארם - 281,391 דולר - באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
פרסום ONLINE
1. פרטנר-אורנג' - 122,989 דולר - באמצעות משרד האינטראקטיב E-Dologic.
2. פלאפון - 117,355 דולר - באמצעות משרד האינטראקטיב grey interactive .
3. דפי זהב - 82,950 דולר - באמצעות Y&R INTERACTIVE.
4. סופר-פארם - 64,399 דולר - באמצעות NEXT-IN.
5. תנובה - 58,808 דולר - באמצעות מקאן דיגיטל.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 20/3/09-26/3/09
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.