שמעון סלל רוה רודריגז

* גיל: 46

* מצב משפחתי: נשוי 3

* במקור: בעל חברה לניהול תיקים

* כיום: בעל חברת ניהול ענף הכדורסל במודיעין

* איך זה קרה: הייתי שחקן כדורסל מקצועי פעיל עד גיל 40, בליגה הראשונה והשנייה. במקביל למדתי ניהול תיקים, ומ-1995, במשך עשר שנים, הייתה לי חברת ניהול תיקים ללקוחות פרטיים. קיבלתי כל הזמן הצעות לאמן ולנהל בתחום הכדורסל, אבל מאז שפתחתי את העסק לא היה לי זמן. כשפרשתי ממשחק פעיל חשבתי שאוכל לשלב: להיות עד הצהריים במשרד ואחר כך בכדורסל. ובאמת במשך שנתיים עשיתי זאת, אבל לאט-לאט זה שאב אותי. הכדורסל עניין אותי הרבה יותר. ב-2005 השארתי את העסק לשותפי ועברתי בלעדית לכדורסל.

* מסלול: התחלתי בניהול מועדון הכדורסל במכבי מכבים-רעות, ואז חברתי למתנ"ס מודיעין לפרויקט כדורסל נשים. לפני שנתיים פנה האחראי על הספורט במודיעין אליי ואל יו"ר אגודת עוצמה מודיעין, עמותה שמרכזת את הכדורסל בכיתות ה'-י"ב, וביקש שנפעיל בית ספר לכדורסל. החלטנו שהנכון יהיה להקים יחד חברה לכל פעילויות הכדורסל: בית ספר לכיתות א'-ה', פעילויות העמותה, ומכבי מכבים-רעות. הקמנו את MPV והתחלנו לעבוד, והפכנו למעצמה בקבוצות נוער, נערים וילדים.

* מה יגידו השכנים: המשפחה הקרובה שמחה מאוד. אני הרבה יותר רגוע, יותר עם המשפחה, קרוב לבית, ולא צריך לנסוע בכל בוקר למרכז ולחזור בערב.

* המחיר: אין, להפך.

* התמורה: עברתי שלוש מפולות בבורסה. זה לא היה קל נפשית, והמשפחה סבלה. היום זה עולם אחר, אני מאושר. הפרנסה הייתה יותר טובה בתקופות מסוימות, אבל אני מאמין שזה יגיע, ובכל מקרה: לי הרבה יותר טוב.

* למתלבטים: ללכת באמת עם התחושה הפנימית. הפחד לעשות שינוי תוקע, אז צריך לעשות דמיון מודרך, ללכת חמש שנים קדימה, ולראות איפה אתה רוצה לראות את עצמך. ענת גל-און

פעם: מנהל תיקים

היום: מנהל בית ספר לכדורסל