סרטון חיבור היבשות של פלאפון מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרטון ההשקה של פלאפון, כובש את הבמה סרטון ההמשך

פלאפון מנצחת את פלאפון: לאחר 3 שבועות בהם הוביל סרט ההשקה של הרשת החדשה את טבלת הפרסומות האהובות והזכורות, מוביל השבוע הסרטון החדש של פלאפון, השני בסדרה, הן את טבלת האהובות והן את טבלת הזכורות. גם פרסומת הנוכחית היא באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים השבוע על 20.2% - גבוה משמעותית מממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד כעת על 13.8%. גם שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ועומדים על 21.7% - אם כי שיעורים אלה נמוכים מעט מממוצע האהדה החצי-שנתי העומד כעת על 24.5%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם השקעה של כ-2.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, הקונספט של חיבור היבשות מזכיר במידה מסוימת פרסומת של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, בה יצאה משלחת במסע לחבר שני קרחונים שעל כל אחד מהם היה דב. פרסומת זו הובילה את רשימת הפרסומות הזכורות במשך 6 שבועות, ואת רשימת הפרסומות האהובות במשך 4 שבועות. "נראה כי גם הפעם הקונספט של חיבור היבשות בפרסומת של רשת פלאפון חודר לתודעת הצופים ומצליח לעורר את אהדתם", אומרת דגני.

הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות והפרסומת לקוקה-קולה באמצעות קבוצת דחף ממוקמת במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות.

השבוע ניתן למצוא קורלציה בין 4 הפרסומות הזכורות ל-4 הפרסומות האהובות - המזכיר שוב את הקשר החזק הקיים בין הפרסומות הזכורות ביותר לפרסומות האהובות ביותר, שמצליחות להיכנס לתודעתם של הצופים ולזכות באהדתם. השבוע 6 פרסומות שנכללות ברשימת 10 הפרסומות הזכורות והאהובות (פלאפון, יופלה, אורנג', קוקה-קולה, מגה בעיר ובזק בינלאומי) נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע חלה עלייה קלה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ביחס לשבוע שעבר: 280 לעומת 239. כמו כן חלה עלייה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע: כ-38.6 מיליון דולר לעומת כ-38.2 מיליון בשבוע שעבר.

פלאפון