המיתון במשק לא פסח על היקף הקניות של ציבור הצרכנים בערב פסח השנה - כך עולה מסקר שהוזמן על-ידי נשיא לשכת יועצי המס בישראל, נתן רוזנר.
הסקר מעלה כי ציבור הצרכנים צמצם את היקף קניותיו בערב פסח השנה בשיעור של כ-14% בממוצע בהשוואה לערב פסח בשנה שעברה. הסקר נערך בקרב 800 בתי עסק קמעונאיים על-ידי יועץ המס עזרא עטיה - יו"ר האיגוד הארצי למסחר.
הירידה החדה ביותר, של 18% מהיקפי הקניות, נרשמה בענף ההלבשה וההנעלה ובענף המוניות. 16% פחות מסך המכירות נרשמו בחנויות רהיטים, כלי בית ומתנות ובקרב בעלי מלאכה ונותני שירותים.
חנויות מוצרי החשמל וחנויות תמרוקים ופרפומריה ספגו ירידה של 12% בהכנסות, מספרות ומכוני יופי - פגיעה של 8%, ואילו חנויות מזון (לא כולל רשתות שיווק גדולות) רשמו ירידה של 6% בהיקפי הקניות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.