מיליוני לקוחות של השירותים הוטמייל, מסנג'ר ו-Windows Live של מיקרוסופט, מצאו עצמם אובדי-עצות בשעה 03:00 בבוקר שבת (שעון ישראל), כאשר הגישה ל-3 השירותים הללו נחסמה בפניהם במשך כשעתיים.
כאשר הגולשים ניסו להתחבר אל השירותים הללו הם קיבלו הודעה לפיה אין להם כלל חשבון משתמש. בבלוג הרשמי של מיקרוסופט נכתב כי ההודעה השגויה הופיעה בשל תקלה שאירעה במהלך עבודות תחזוקה שגרתיות בשרתי הדואר האלקטרוני של החברה.
בפוסט בבלוג נכתב גם כי הבעיה תוקנה והחברה מתנצלת על כל אי-נעימות שנגרמה ללקוחותיה בשל כך. כמו-כן, הפנתה מיקרוסופט את הגולשים שעדיין נתקלים בבעיות גישה לחשבונות המשתמש שלהם אל האתר Windows Live Help.
השעה שבה אירעה התקלה גרמה לכך שרבים מלקוחות השירותים הללו באירופה ובכלל זה בישראל, לא סבלו ממנה.
תקלה זו מצטרפת אל תקלה שאירעה ב-Gmail של גוגל בפברואר שעבר, בעטיה נמנעה מהגולשים גישה לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם למשך מספר שעות.
למרות שתקלות אלו אינן שכיחות, התרחשותן פוגעת במוניטין של שירותי הדואר האלקטרוני מבוסס האינטרנט, וגורמת לגופים עסקיים לחשוב פעמיים לפני שהם מעבירים את חשבונות הדואר של העובדים לשרת חיצוני.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.