סוזן בויל - סיכום ביניים ברשת: 47.7 מיליון צפיות ו-125,000 תגובות גולשים

אין רגע דל בזירת הריאליטי: המתמודד בן ה-12 שהופיע אחרי בויל בתוכנית "Britain's Got Talent" כבר נושף בעורפה

ישנם רגעים בהיסטוריה הקצרה של סרטוני הווידיאו באינטרנט שנדמה שכל העולם המקוון כולו מתמקד בסרטון שמתפשט באופן שלא ניתן להגדירו באופן אחר פרט לוויראלי. בין הסרטונים שזכו "להדביק" את האינטרנט בעבר נמנים "Evolution of Dance", וסרטון השלכת הנעליים על הנשיא האמריקני לשעבר ג'ורג' בוש.

כעת זכתה להיכנס להיכל התהילה המצומצם הזה גם סוזן בויל, המובטלת הסקוטית הלא כל-כך יפה ולא בת 16, שהדהימה את צופי תכנית הטלוויזיה "Britain's Got Talent" (המקבילה הבריטית לתוכנית "הדבר הגדול הבא" ששודרה בארץ) בביצוע המרגש שלה לשיר I Dreamed a Dream מתוך המחזמר "עלובי החיים".

באתר שיתוף סרטוני הווידיאו הפופולרי YouTube, נרשמו עד עתה, מספר ימים בלבד לאחר הופעתה בתוכנית, כ-35 מיליון צפיות בסרטון המתעד את האירוע. יתר-על-כן, באתר ניתן למצוא יותר מ-200 סרטוני וידיאו הקשורים להופעתה של בויל בתוכנית, כשבסך הכל נרשמו 47.7 מיליון צפיות ו-125,000 תגובות גולשים בכל הסרטונים הקשורים לכוכבת החדשה של הרשת.

אם זה לא מספיק, אתר האינטרנט של העיתון "טלגרף" הבריטי דיווח היום (ב') כי הקלטות מוקדמות של בויל, בהן היא מבצעת את השירים Killing Me Softly (במקור של רוברטה פלאק) ו-Cry Me a River (בלדת בלוז ותיקה) עלו גם הן לרשת והן נגישות באמצעות האתר, מה שעשוי לדחוף את הבוילמניה לשיאים חדשים. את השירים הקליטה בויל לפני עשר שנים והפיצה אותם בקרב חבריה הקרובים בלבד.

ואלא שבעוד שתושבי הממלכה המאוחדת והעולם המקוון כולו עסוקים בבויל, דומה שמפציע כוכב חדש בשמי הרשת. שאהין ג'אפרגולי, ילד בן 12 מהעיר סוונסי שבוויילס, גנב את ההצגה בהופעתו באותה התוכנית בה הופיעה בויל, מספר ימים אחריה.

ההדים לה זכתה הופעתו של ג'אפרגולי היו רבים כל-כך, שאפילו סוכני ההימורים בבריטניה כבר לא רואים את המירוץ לזכייה במקום הראשון בתוכנית כסגור, כשיחס הסיכויים של הילד לזכייה כבר מתקרב ליחס לו זוכה בויל, המובילה את המירוץ בסוכנויות ההימורים.