מהפכה קמעונאית בדואר ישראל: פותח חנות נוחות ראשונה מתוך רשת חנויות חדשה

אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: "הבטחנו וקיימנו. חנות בתוך חנות בסניפי הדואר היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל: זוהי רק החנות הראשונה מתוך 9 חנויות שיוקמו בשנת 2009, ועשרות נוספות יוקמו עד 2011"

חברת דואר ישראל השיקה אתמול (ד') רשמית את חנות הנוחות הראשונה שלה בירושלים. מדובר ברשת חנויות חדשות שמתכוונת החברה להקים בכל סניפיה, שתהווה מהפכה קמעונאית מבחינתה.

החנויות יעוצבו וימוצבו מחדש ויהפכו למתחמי קמעונאות מודרניים, המציעים ללקוחות מוצרי דואר ותקשורת ושירותי בנקאות ומסחר תחת קורת-גג אחת.

בחנויות יוצעו ללקוחות מגוון רחב מאוד של כ-500 מוצרים, הכוללים מוצרי דואר, ציוד משרדי, אביזרי תקשורת, אריזות ושירותים מתקדמים ייחודיים, כגון פיתוח תמונות מיידי, הפקת אלבומי תמונות ופוסטרים, יצירת בול אישי, עיתונים, כתבי-עת, מגזינים, מפות ועוד.

החנות הראשונה נפתחה כאמור בירושלים, ואחריה יפתחו בקרוב חנויות נוספות בחיפה, באר-שבע ותל-אביב. עד סוף 2009 יהיו כ-10 חנויות דואר ברחבי הארץ, כאשר הכוונה היא כי עד שנת 2011 יהיו עשרות חנויות דואר.

באירוע ההשקה של החנות בירושלים נכח גם שר התקשורת, משה כחלון, שהדגיש את מחוייבותו להצלחת החברה ולשגשוגה. כחלון התבטא כבר בעבר ואמר כי הוא מתכוון להוביל מספר רפורמות בדואר, בשימת דגש על תחום הבנקאות לציבור הרחב.

אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל, אמר כי חברת הדואר הצעירה, שנוסדה אך לפני 3 שנים, השלימה למעשה עם הקמת החנויות את מהפכת "דוארים להתחדשות" שהחלה עם תום עידן רשות הדואר.

לדבריו, "החברה הצעירה עומדת בכל יעדיה בשנים האחרונות: הגדלת מגוון השירותים והמוצרים ללקוח וכן שיפור בשירות ובמראה הסניפים, ששודרגו ובוצעה בהם מהפכה אמיתית באופן מתן השירות ובחוויית הקנייה ללקוח".