yes: חלק משמעותי מהלקוחות שעברו מ-HOT ל-yes עשו זאת בגלל yesMax

חברת הלוויין השיקה את הממיר החדש yesMaxHD ; תסבסד את הממיר ללקוחותיה בעלות של 20 מיליון שקל ; מנכ"ל yes, רון אילון: "כ-50% מלקוחות החברה יעברו ל-yesMax בתוך שנים ספורות"

המלחמה על המנויים בין HOT ל-yes מתמקדת באחרונה גם בטכנולוגיה. ב-yes טוענים כי אחד הכלים השיווקיים בקרב הזה הוא הממיר yesMax, שהגיע לחדירה של כ-30% מלקוחות החברה. להערכת רון אילון, מנכ"ל yes, כ-50% מלקוחות החברה יעברו ל-yesMax בתוך שנים ספורות.

סמנכ"ל השיווק של yes, דרור בהט, אמר ל"גלובס" כי אחוזי הנטישה של לקוחות yes שברשותם yesMax הם פחות מרבע מאחוזי הנטישה של הלקוחות ללא yesMax. לפי נתונים של yes, חלק משמעותי מהלקוחות החדשים שעברו ל-yes (חלק מהם לקוחות HOT) עוברים בשל ה-yesMax. לדברי בהט, "אחד הכלים שעזרו לנו לגדול ב-2008 בכ-8,000 לקוחות הוא ה-yesMax".

בימים אלה משיקה yes את הממיר החדש ה-yesMaxHD. החברה תשקיע 20 מיליון שקל בסבסוד לקוחות חדשים וקיימים שיבחרו לרכוש את הממיר החדש, ובאותה הזדמנות יוצאת עם חבילות חדשות במטרה לתמוך במהלך.

היקף ההשקעה הכולל במהלך יעמוד על 40 מיליון שקל: ברכש תוכניות, סבסוד וציוד מתאים.

הממיר החדש מגיע עם קיבולת להקלטה של 320 ג'יגה. מדובר בממיר חכם שמתחבר לקולנוע הביתי, והוא מואר ואף נטען. בעתיד, ובכפוף להסכמי זכויות יוצרים, ניתן יהיה להתממשק דרכו למחשב הביתי ולהעביר תכנים מוקלטים.

גולת הכותרת בתחום התוכן תהיה השקעה ב-3 ערוצי ספורט HD וערוצי סדרות וסרטים ייעודיים. לראשונה ישודרו ליגות הכדורסל והכדורגל ב-HD החל מהעונה הבאה.