לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה בקשה לאשר תביעה ייצוגית נגד חברת אל-על בהיקף של 22.5 מיליון שקל, בטענה כי מועדון "הנוסע המתמיד" של החברה שלח 3 הודעות טקסט (SMS), שכללו פרסומת, למכשיר הסלולרי של התובע ללא הסכמתו המפורשת.
זאת, בניגוד לתיקון בחוק התקשורת, שמטרתו למנוע הטרדה מצד גורמים מסחריים.
התובע, בנימין רובין, מבקש לייצג את מאות אלפי חברי מועדון "הנוסע המתמיד", שהוטרדו באמצעות שיגור דברי פרסומת בניגוד להוראות החוק.
לטענתו, אל-על מתעשרת על חשבונם, כשהיא מנצלת את מכשירי הטלפון שלהם לצורך עשיית פרסומת להרחבת עסקיה.
טרם התקבלה תגובת אל-על. (ת.א. 1449/09).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.