שלי יחימוביץ': "האוצר וביבי משתוללים - טיוטת חוק ההסדרים היא אוסף הזוי ופרוע של מאות החלטות אלימות"

חברת הכנסת פירסמה את טיוטת חוק ההסדרים באתר האינטרנט שלה ; יחימוביץ': "מדובר במלחמה. זה, יחד עם קיצוץ רוחבי של מיליארדים רבים - פשוט מחריב את המדינה"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' העלתה לאתר שלה את הטיוטה המלאה של חוק ההסדרים, שגיבש משרד האוצר. על כל סעיפיה, והיא מזמינה את כל מי שיש לו יכולת לכך - לנתח את סעיפי החוק, הרי "האוצר נוהג בכוונה תחילה לחלק לכל משרד רק את הטיוטה הנוגעת לו, וכך מונע מהשרים לראות את התמונה הכוללת". לדברי יחימוביץ'.

נזכיר, כי טיוטת חוק ההסדרים כוללת רפורמות רבות שמציע האוצר, ותוכניות ייעול למשק הישראלי. במייל ששלחה לפעיליה, כותבת יחימוביץ': "האוצר וביבי משתוללים. טיוטת החוק היא אוסף הזוי ופרוע של מאות החלטות אלימות שלרובן אין קשר לתקציב. פיטורים, הפרטות, הרס השרות הציבורי, סגירת כל המכונים להכשרה מקצועית, הפרטת מעונות למפגרים, הקמת קופת חולים חדשה פרטית לגמרי לעשירים, התערבות גסה בתכנים חינוכיים, אין גבול. ולרגע אל תשכחו שבהסכם הקואליציוני שלנו עם הליכוד יש התחייבות לצמצומו של חוק ההסדרים למינימום".

יחימוביץ' מוסיפה בהודעה לפעיליה, כי "אני זקוקה לעזרתכם הדחופה בהערות על הסעיפים. אם אתם ממש בקיאים בסעיף מסויים, שלחו לנו ניתוח שלכם במייל". מפצירה יחימוביץ'.

"מדובר במלחמה. זה, יחד עם קיצוץ רוחבי של מיליארדים רבים - פשוט מחריב את המדינה". אמרה חברת הכנסת.

לאתר של שלי יחימוביץ' www.shelly.org.il