שרי אריסון, בעלת השליטה בבנק הפועלים והאשה העשירה בישראל, החליטה להתגרש מבעלה עופר גלזר

בימים האחרונים החל עופר גלזר לחפש בית בסביון ; גורמים המקורבים: "לאריסון ולגלזר יש הסכם ממון" ; אריסון עומדת בשבועות האחרונים בלחץ עצום, לנוכח דרישת נגיד בנק ישראל והמפקח על הבנקים כי תדיח את יו"ר הבנק, דני דנקנר ; דיקאן ביה"ס למינהל עסקים בבינתחומי בהרצליה: "המאבק של פישר וחזקיהו נגד אריסון - הזוי"

בעלת השליטה בבנק הפועלים , שרי אריסון, מודיעה הערב (ד') כי היא מתגרשת מבעלה ב-6 השנים האחרונות, עופר גלזר.

גלזר הוא בעלה השלישי של אריסון והשמועות על פרידה קרובה בין בני הזוג נשמעו בשנים האחרונות לא אחת. דוברת של השניים מסרה היום: "הם מאחלים זה לזו רק טוב ומבקשים לשמור על פרטיותם".

גורמים המקורבים לשניים אמרו היום: "לאריסון ולגלזר יש הסכם ממון". מאחר שאריסון נחשבת לאישה העשירה בישראל, שהונה מוערך בכ-5 מיליארד דולר, זוהי נקודה מהותית. הונו של גלזר, שלו עסקים נפרדים מעסקי אריסון, מוערך ב-50 מיליון דולר.

נודע כי בימים האחרונים נראה עופר גלזר כשהוא מחפש בית ביישוב סביון.

אריסון עומדת בשבועות האחרונים בלחץ עצום, לנוכח דרישת נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, והמפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, כי תדיח את יו"ר בנק הפועלים, דני דנקנר. אריסון, עד כה, מעניקה גיבוי מלא לדנקנר ולא מראה כל סימן כי בכוונתה להדיחו.

אריסון עמדה תחת ביקורת קשה ומתמשכת גם בכל הנוגע לאופן בו היא מנהלת את בנק הפועלים. למשל, קידום איריס דרור לתפקיד נציגתה בדירקטוריון הפועלים, על אף שדרור, לכאורה, אין השכלה או רזומה המכשירים אותה לתפקיד.

עופר גלזר הורשע בזמנו במעשים מגונים והטרדה מינית בשתי נשים ונידון ל-6 חודשי מאסר בפועל. הוא השתחרר מהכלא ביוני 2007, לאחר שריצה 4 מתוך 6 חודשי המאסר שנגזרו עליו. יצויין כי לאורך כל משפטו של גזלר עמדה אריסון לצידו.