YouTube ופסטיבל אריות הפרסום הבינלאומי של קאן משתפים פעולה ונותנים הזדמנות לכישרונות הצעירים והטובים ביותר להגיע לקאן ולקחת חלק בתחרות הקולנוע של "Young Lions Film Competition".
ב-15 במאי תיערך תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות - הראשונה מסוגה ב-YouTube - ליצירת פרסומת למטרות צדקה. למתחרים יינתנו שבועיים להשיג כמה שיותר צפיות בפרסומת שיצרו.
פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים אשר יזכו בנסיעה לקאן, שכל הוצאותיה ישולמו כדי להתחרות בתחרות היוקרתית הזו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.