SUBWAY חוזרת לישראל: שכרה סניף ראשון בהרצליה-פיתוח ובמו"מ לסניף נוסף בשדרות רוטשילד בת"א

רשת מסעדות הסנדוויצ'ים חוזרת לארץ לאחר היעדרות של 9 שנים ; בגלגולה הקודם נאלצה לסגור את 21 סניפיה בישראל ; זכיין הרשת בישראל בגלגולה החדש הוא גור גל, לשעבר מנכ"ל מלון רויאל טוליפ אילת

רשת מסעדות הסנדוויצ'ים העולמית SUBWAY שכרה שטח של 130 מ"ר בבית קורקס שבהרצליה פיתוח לצורך הקמת סניפה הראשון בישראל, לאחר היעדרות של 9 שנים מהשוק המקומי.

הרשת חוזרת לארץ לאחר שבגלגולה הקודם נאלצה לסגור את 21 סניפיה בישראל. זכיין הרשת בישראל בגלגולה החדש הוא גור גל, לשעבר מנכ"ל מלון רויאל טוליפ אילת מרשת המלונות פתאל.

לדברי גל, הרשת מתכננת לפתוח 130 סניפים בפריסה ארצית ובימים אלה מתנהל משא ומתן לשכירת שטח של 100 מ"ר לסניף בשדרות רוטשילד בתל אביב. סניף הדגל של הרשת ימוקם, כאמור, בבית קורקס שברחוב משכית בהרצליה, שם תשלם הרשת 130 שקל למ"ר לחודש בחוזה שכירות שנחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. העסקה נחתמה באמצעות יעקב אלבו ממשרד קוראל נכסים, היושב אף הוא בהרצליה פיתוח.

גודל הסניפים ברחבי הארץ ינוע בין 50 ל-120 מ"ר ועלות פתיחתו של כל סניף אמורה להסתכם בכ-150 אלף דולר. לדברי גל, "בית קורקס נמצא באזור ההיי-טק של הרצליה פיתוח ומשם תצא הבשורה מבחינת חשיפה. האוכלוסיה שנמצאת שם היא קהל היעד המתאים ל-SUBWAY. ערכנו סקר שממנו עולה כי רוב האוכלוסייה באזור ההיי-טק של הרצליה פיתוח מכירה את המותג. גם אני כמי שמכיר את השוק המקומי וגם נציג הרשת, סטיבן וולפסון, חושבים שזהו מקום אסטרטגי שמתאים ביותר לסניף הראשון של הרשת בארץ".

רשת SUBWAY, שנוסדה בקונטיקט שבארה"ב, כוללת היום 31 אלף סניפים ב-90 מדינות ברחבי העולם.