ב"מנטור", מדור הניהול השבועי של מגזין G, מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני קריירה ששאל אחד הקוראים.
במגזין G הבא תתפרסם תשובת היועץ המקצועי לשאלה, ובצדה - התשובות שלכם! מה עושים? קוראים את השאלה, מגבשים דעה וכותבים בטוקבקים לכתבה זו.
ומכאן לשאלה השבועית:
יועץ יקר,
עיסוקי איננו בתחום המכירות, אבל יוצא לי לא מעט להיפגש כגורם מקצועי עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים, כשמטרת הפגישות היא למעשה ליצור עניין ורצון אצל הלקוח לסגור עסקה; אני לא מתמחרת, אבל חלק מתפקידי הוא לגרום ללקוח לרצות לקנות.
הבעיה היא שאין לי הבנה או כשרון טבעי למכירות. לא חשבתי שזה יהיה חלק מהעבודה, אבל זה מה שיש כרגע. אין לי כרגע אפשרות להתמקצע וללמוד באופן מסודר, אבל אשמח לעצות כיצד לשפר את יכולת המכירה שלי.
תודה
איילת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.