יועץ יקר, אין לי כישרון טבעי למכירות, אבל חלק מהתפקיד שלי הוא לגרום ללקוח לרצות לקנות. איך להשתפר?

ב"מנטור", מדור הניהול השבועי של מגזין G, מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני קריירה ששאל אחד הקוראים ■ במגזין G הבא תתפרסם תשובת היועץ המקצועי לשאלה, ובצדה - התשובות שלכם

ב"מנטור", מדור הניהול השבועי של מגזין G, מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני קריירה ששאל אחד הקוראים.

במגזין G הבא תתפרסם תשובת היועץ המקצועי לשאלה, ובצדה - התשובות שלכם! מה עושים? קוראים את השאלה, מגבשים דעה וכותבים בטוקבקים לכתבה זו.

ומכאן לשאלה השבועית:

יועץ יקר,

עיסוקי איננו בתחום המכירות, אבל יוצא לי לא מעט להיפגש כגורם מקצועי עם לקוחות פוטנציאלים וקיימים, כשמטרת הפגישות היא למעשה ליצור עניין ורצון אצל הלקוח לסגור עסקה; אני לא מתמחרת, אבל חלק מתפקידי הוא לגרום ללקוח לרצות לקנות.

הבעיה היא שאין לי הבנה או כשרון טבעי למכירות. לא חשבתי שזה יהיה חלק מהעבודה, אבל זה מה שיש כרגע. אין לי כרגע אפשרות להתמקצע וללמוד באופן מסודר, אבל אשמח לעצות כיצד לשפר את יכולת המכירה שלי.

תודה

איילת