מטריקס מסכמת את הרבעון הראשון של 2009 עם זינוק של 15% בהכנסות ל-375 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה בכ-7%

ההכנסות מפעילות הליבה של החברה - שירותי תוכנה, זינקו בכ-30% ומהוות כ-64% מההכנסות ■ מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן: "למרות שחיקה של 5% במרווח הגולמי רשמנו עלייה ברווח הרבעוני"

חברת ה-IT מטריקס פירסמה הבוקר את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2009. החברה רשמה ברבעון הראשון גידול של 15% בהכנסות שהסתכמו ב-375 מיליון שקל. הרווח התפעולי צמח בכ-6.7% לכ-29 מליון שקל ובשורה התחתונה, רשמה החברה גידול של 7.2% ברווח הנקי שהסתכם ב-24 מיליון שקל.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת זינק לכ-31 מליון שקל לעומת כ- 15 מליון שקל ברבעון המקביל. ההכנסות מפעילות הליבה של החברה - שירותי תוכנה, זינקו בכ-30% ומהוות כ-64% מההכנסות.

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס אמר בתגובה לתוצאות כי "אנו מסכמים רבעון טוב על אף ההאטה במשק. הגיוון במבנה ההכנסות, המשלב ארבע זרועות חזקות - שירותי פיתוח תכנה, שיווק מוצרי תכנה, אינטגרציה של תשתיות מחשוב ומערך ההדרכה וההטמעה מעניק למטריקס יכולת התמודדות ייחודית עם האתגרים אשר מציבה בפנינו התקופה " .

גוטמן הוסיף כי "ברבעון הראשון התבטאה ההאטה במשק בשחיקה של כ-5% במרווח הגולמי שלנו, כתוצאה משחיקה בתעריפי פתוח תוכנה ובמרווחים של עסקאות חדשות. נערכנו מבעוד מועד למשבר: בשלהי 2008 התחלנו בצמצום הוצאות התפעול, ביצענו הפחתה בשכר הבכירים ונקטנו משנה זהירות בהתמודדות על מכרזים במחיר קבוע. התוצאה באה לידי ביטוי בדוחות הכספיים".