הום דיפו עקפה את התחזיות: רווחיה עלו ב-44% ל-514 מיליון דולר

המכירות ירדו ב-10% והסתכמו ב-16.18 מיליארד דולר, לעומת התחזיות המוקדמות להכנסות של 15.86 מיליארד דולר ■ הרווח המתואם ירד ל-35 סנט למניה, אך הצפי היה לירידה חדה יותר ל-29 סנט למניה

הום דיפו , רשת הקמעונאות הגדולה ביותר בארה"ב המתמחה בעיצוב הבית עקפה את התחזיות המוקדמות בוול סטריט למרות שדיווחה על ירידה במכירות.

החברה הרוויחה 514 מיליון דולר או 30 סנט למניה ברבעון הפיסקלי הראשון שהסתיים ב-3 במאי, עלייה של 44%. הרווח המתואם , אשר אינו כולל את תוצאות סגירת עסקי Expo, הסתכמו ב-35 סנט למניה לעומת 41 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. האנליסטים ציפו ל-29 סנט למניה. בינואר הודיעה החברה על כוונתה לסגור 34 מרכזי עיצוב של Expo.

על רקע המיתון ירדו המכירות ברבעון ב-10% והסתכמו ב-16.18 מיליארד דולר, למרות זאת עקפה החברה את התחזיות המוקדמות שהיו להכנסות של 15.86 מיליארד דולר.

"באופן כללי נותרו השווקים והצרכנים תחת לחץ" אמר יו"ר ומנכ"ל החברה פרנק בלייק.

הום דיפו אישררה את תחזיתה השנתית לפיה תרשם ירידה שנתית של 7% ברווחיה מפעילות מתמשכת וכי המכירות ירדו ב-9%.

נזכיר כי אתמול פורסמו גם דו"חותיה של המתחרה, רשת Low's שגם תוצאותיה עקפו את התחזיות ומנייתה בלטה אתמול בעליות חדות בוול סטריט.