ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 9.4% - נמוך מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 14.1%. עוצמת הזכירות של הפרסומת היא 0.7 - נמוך ב-30% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים יחסית בקרב מבוגרים בגילאי 55 ומעלה ובקרב בעלי רמת השכלה נמוכה.

הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות ביותר, עם שיעורי אהדה העומדים על 16.1%.

בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שאינן משודרות יותר: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון והפרסומת לקוקה-קולה זירו באמצעות קבוצת דחף.

הפרסומת למזגני טורנדו באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה השקעה במדיה. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום השבוע הינו כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת ממוקמת במקום השביעי בטבלת הזכירות עם 4.3%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 7.5%, מה שמציב אותה במקום השמיני ברשימת הפרסומות האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי לא חל שינוי מהותי במספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע, כאשר מספרן עומד על 240 (לעומת 235 בשבוע שעבר). עם זאת, חלה עליה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-39.3 מיליון דולר (לעומת כ-35.1 מיליון דולר בשבוע שעבר).

זכורות