הראל סקעת חוזר לשיר: ביהמ"ש אישר את הסכם הפשרה שלו עם הד-ארצי

בהתאם להסכם, צו המניעה שניתן לפני כשנה נגד סקעת - אשר אסר עליו להפיק תקליט שני שלא באמצעות הד-ארצי - מבוטל בהסכמה; העתירה שהוגשה נגדו תידחה; והד-ארצי תישא בהוצאות של סקעת בסך 7,500 שקל

הזמר הראל סקעת וחברת התקליטים הד-ארצי הודיעו לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כי הגיעו להסכם פשרה, המביא לסילוק סופי ומוחלט של כל הטענות והתביעות האחד כלפי השני. השופט ד"ר עמירם בנימיני נתן תוקף של פסק דין להסכם.

הצדדים ציינו כי בהתאם להסכם, צו המניעה שניתן לפני כשנה נגד סקעת - אשר אסר עליו להפיק תקליט שני באמצעות כל גורם אחר מלבד הד-ארצי - מבוטל בהסכמה; העתירה שהוגשה נגדו תידחה; והד-ארצי תישא בהוצאותיו של סקעת בסך של 7,500 שקל.

בין הצדדים נכרת במאי 2005 הסכם לשיתוף-פעולה בהפקת שני תקליטים אריכי-נגן, שהוגבל ל-3 שנים. ב-2006 הוציאו הצדדים תקליט ראשון. סקעת החל בהכנות להפקת תקליט שני ללא שיתוף הד-ארצי, ועל רקע זה הגישה החברה תביעה לאכוף עליו את ההסכם, ולהצהיר כי יש לה זכות בלעדית להפיק ולהפיץ את התקליט החדש.

סקעת טען כי הד-ארצי הסכימה כי הוא יפיק את תקליטו השני לבד, בשל היעדר הסכמה ביניהם על התנאים להפקתו. לדבריו, ביולי 2007 שיחרר אותו מנכ"ל הד ארצי דאז, רוני קליינפלד, מההגבלות בהסכם.

הוא טען כי תביעת הד-ארצי נועדה להכפישו ולפגוע פגיעה אנושה בעתידו המקצועי, לאחר שדחה הצעות מבזות להתקשרות מצידה.