דודו טופז מגיב לגל השמועות: "מישהו אכזר ומטומטם הפיץ עליי שמועה - אין לי שום קשר, מוכן למכונת אמת"

(עדכון) - טופז לערוץ 2: "אני בן כמעט 63, אבל הקטע הזה גורם לי לחשוב אם כזה כיף להיות מפורסם. משונה שהמשטרה לא הרימה לי טלפון - וכל מערכות העיתונים כן" ■ מוקדם יותר נודע כי המשטרה בודקת קשר אפשרי בין תקיפות אבי ניר, מנכ"ל קשת, ושירה מרגלית, המשנה למנכ"ל רשת

דודו טופז החליט להתייחס הערב (ג'), בראיון לערוץ 2, לגל השמועות שהוא נמצא במרכזו בנוגע למעורבות לכאורה בתקיפת המשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת, שירה מרגלית, ומנכ"ל קשת, אבי ניר. טופז הכחיש את ההאשמות בתוקף רב ונראה מזועזע מעצם הפרסומים.

טופז אמר בראיון לערוץ 2: "מישהו אכזר, מטומטם, הפיץ שמועה - אין לי מושג על סמך מה. הפיצו שמועה שאני במעצר ואפילו שהודיתי! אין לי שום קשר לזה, אין לי שום מושג מי הפיץ את השמועה, ואני מוכן להיבדק במכונת אמת.

"משונה שהמשטרה אפילו לא הרימה לי טלפון - וכל מערכות העיתונים כן. מה אני יכול לעשות מול מצב כזה, במיוחד תחת הלחץ הנפשי שבו אני נמצא כיום? אם המשטרה היתה מזמינה אותי אליה, הייתי מופתע.

"היתרון והחיסרון שלי זה הגיל, שאמרו עליי כמעט הכל. אני בן כמעט 63, אבל הקטע הזה גורם לי לחשוב אם כזה כיף להיות מפורסם".

בסיום הראיון פנה טופז לכתב ושאל: "אתה מאמין שאני יכול לעשות דבר כזה, להזמין אנשים? אם אתה חושב שיש 1% שאני עשיתי את זה, זה עצוב".

עו"ד ציון אמיר, פרקליטו של טופז, אמר לערוץ 2: "טופז דוחה בתוקף את גל השמועות האכזרי שהציף אותו ביממה האחרונה. טופז ללא ספק לא מסוגל לעשות ואפילו לא לחשוב על דבר כזה. הפרסומים הללו מסבים לו צער גדול, והוא מקווה שזה ייפסק כפי שהופיע".

המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרשת התקיפה של שירה מרגלית, מנכ"לית זכיינית ערוץ 2 רשת. ככל הנראה, המשטרה בודקת אפשרות לקשר בין תקיפה זו ושתי תקיפה נוספות - זו של אבי ניר, מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, וזו של סוכן השחקנים בועז בן-ציון.

מרגלית וניר הותקפו לאחרונה בסמוך לבתיהם בצפון תל-אביב. שניהם ספגו חבלות קשות.

צו איסור הפרסום אוסר לפרסם "כל ממצא מזירת האירוע, כולל זהות חשודים פוטנציאליים, וכן כל פרט הקשור לשיטת ביצוע העבירה, כולל מספר המעורבים בה והאמצעים שעמדו לרשותם". עם זאת, טופז בחר להגיב בפריים-טיים לשמועות בעניינו.

לצפייה בראיון המלא: חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'