החלה הקמת צים סנטרס מעלות ב-70 מיליון שקל; 60% מהשטחים הושכרו

המרכז, בשטח כולל של 12,300 מ"ר, יוקם בסמוך לכביש מס' 89; שכ"ד צפוי של 125 שקל למ"ר

הקמת המרכז המסחרי צים סנטרס מעלות של קבוצת צים גרופ, שבבעלות האחים עדי ורני צים, מתחילה בימים אלה בהשקעה של כ-70 מיליון שקל. עד כה הושכרו כ-60% מכלל השטחים בפרויקט, שישתרע על פני 22 דונם וישמש מרכז קניות, מסחר ובילוי, ואף יציע שטחי משרדים ושירותי קהילה.

המרכז, בשטח כולל של 12,300 מ"ר, יוקם בסמוך לעורק התנועה הראשי, כביש 89, שעובר בין צומת נהריה ומחלף אליפלט. מיקומו סמוך גם לשכונות המגורים במעלות ולשכונת גבעת הרקפות.

כמו בשאר המרכזים המסחריים שמקימה צים גרופ, גם צים סנטרס מעלות יוקם סביב סופרמרקט מרשת מחסני כמעט חינם, שגם היא בבעלות האחים צים. סופרמרקט זה ישתרע על פני 3,000 מ"ר. בנוסף, רשת סופר פארם שכרה אף היא שטח בפרויקט והיא צפויה לשלם שכר דירה בסך 125 שקל למ"ר לחודש לתקופה של חמש שנים.

מגעים מתקיימים בימים אלה להשכרת שטחים נוספים בפרויקט לטרקלין חשמל, אופטיקנה, הפננינג, סטימצקי, קרביץ, אפרודיטה, רשת קפה קפה ורשתות אופנה ומזון. בנוסף, המתחם יכלול כ-400 מקומות חניה.

לדברי רני צים, יו"ר הקבוצה, "מדובר בפרויקט במרכז העיר, במיקום הטוב ביותר במעלות. המרכז צפוי להוות מוקד משיכה אזורי לקניות ולבילוי משפחתי עבור האוכלוסיה המקומית, שנאלצה עד כה לנסוע עשרות קילומטרים כדי לערוך קניות ברשתות ובחנויות המותגים המובילות. הקונספט שאנחנו מציגים מתאים בצורה מדויקת לקהל הקונים ומייצר עבורם חוויית קניה מושלמת, באיכות גבוהה ובמרחק דקות ספורות מהבית.

"בשלב ב' אנחנו מתכוונים לשלב במרכז גם בתי עסק המספקים שירותים רפואיים, שירותי בנקאות, משרדים למקצועות חופשיים וגם בתי עסק מתחום התרבות והפנאי, על מנת ליצור מתחם חזק, איכותי וכוללני במרכז העיר, באופן שיספק לתושביה את כל הצרכים במקום אחד". *