רשת קופי בין נרכשה באופן סופי בימים האחרונים על-ידי אנשי העסקים דני ורנר ודני הרשקוביץ, בסכום כולל של כ-5 מיליון דולר.
העסקה נחתמה לאחר משא-מתן ממושך של קרוב לשנה בין חברת סיטי פוד, שבבעלות ורנר והרשקוביץ, לחברת אקסלנט קופי.
יצויין כי רק לאחרונה רשת קופי בין הועברה לניהולה של חברת "מותגי זהב", חברת ניהול רשתות בתחום המזון, שבבעלות ורנר. בין רשתות החברה: קופי בין, ג'וסלנד, סבארו, קבוצת מורג, סאם סאם ומיי יוגורט. חברת "מותגי זהב" מספקת לרשתות שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.
כחלק מהקמת חברת "מותגי זהב", רשת קופי בין צופה עד סוף 2010 לפתוח כ-12 סניפים נוספים ברחבי הארץ.
בנוסף, מנהלי החברה מסרו כי רשת קופי בין מתעתדת להרחיב את פעילותה תוך מספר חודשים למגזר החרדי ולבנות סל מוצרים כשר למהדרין.
מחזור המכירות השנתי של רשת קופי בין עומד על 35 מיליון שקל, והיא צופה להגיע עד סוף 2010 למחזור מכירות של 45 מיליון שקל.
מנהל הפיתוח העסקי של חברת "מותגי זהב", המנהלת את רשת קופי בין בישראל, אמיר יצקן, מסר כי "ה'אני מאמין' של חברת 'מותגי זהב' הינו להפוך את קופי בין לרשת המובילה בתחומה. אנו בטוחים כי הקמת 'מותגי זהב', שנתנה את הכוח הכספי והניהולי לסגור סופית את העסקה - לאחר משא-ומתן ממושך ולשביעות-רצונם של שני הצדדים - היא הדרך הנכונה להגיע למטרה זו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.