דוגמנית-העל הברזילאית פריסלייה סנה נבחרה כפרזנטורית של רשת האופטיקה "עיניים" של ד"ר לוינגר לקיץ 2009.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום thinkdesign, יכלול עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפקות אופנה ושלטי חוצות, תחת הסלוגן " FASHION באחריות רפואית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.