הדוגמנית פריסלייה סנה תוביל קמפיין לרשת האופטיקה "עיניים" של ד"ר לוינגר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום thinkdesign, יכלול עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפקות אופנה ושלטי חוצות, תחת הסלוגן " FASHION באחריות רפואית"

דוגמנית-העל הברזילאית פריסלייה סנה נבחרה כפרזנטורית של רשת האופטיקה "עיניים" של ד"ר לוינגר לקיץ 2009.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום thinkdesign, יכלול עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפקות אופנה ושלטי חוצות, תחת הסלוגן " FASHION באחריות רפואית".