לקראת הקיץ ופתיחת אירועי הביוטי סיטי, בחרה סופר-פארם בדוגמנית הצרפתיה פלורנס יוג'ין כפרזנטורית של תחום היופי והאסטטיקה של הרשת.
גורמים בענף מעריכים כי יוג'ין תקבל עבור הקמפיין 35 אלף יורו.
בסרטון הפרסומת, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל.
יוג'ין כיכבה על שערי מגזינים צרפתיים והובילה קמפיינים של בית האופנה דניאל השטר ומותג היופי גרנייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.