הדוגמנית אור גרוסמן תוביל את הקמפיין והקטלוג של מעצבת התכשיטים שירי אודיז, שמשיקה בימים אלה את מותג תכשיטי היהלומים שלה בישראל.
גרוסמן תקבל עבור הקמפיין סכום מוערך של 10,000 דולר.
בשלב הראשון יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר, ובשלב השני ייערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים.
מותג התכשיטים שירי אודיז קיים כבר 3 שנים בארה"ב, כעסק אינטרנטי המתמחה במכירת טבעות אירוסין ונישואין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.