מותג הדיאודורנטים "ליידי ספיד סטיק" נכנס באחרונה לקטגוריית הדיאודרנטים בספריי, בהשקעה מדווחת של כ-5 מיליון שקל.
על-פי נתוני נילסן, כבר בשבוע הראשון להשקתו גרף המוצר החדש נתח שוק של 17.4% בסגמנט הספריי.
הדיאודורנט החדש מוצע ב-3 גירסאות - fruity splash, fresh fusion ו-invisible, ונמכר במחיר של 18.99 בחודש ההשקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.