סולי אברמוב מקימה מיזם לניהול, פיתוח ושיווק מדיה באינטרנט

אברמוב, ששימשה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב", מקימה יחד עם חברת קליפ TV מיזם חדש: "נט אפיקי תקשורת"

סולי אברמוב, שכיהנה עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל סחר ושיווק ב"מעריב", פונה לדרך חדשה, ומקימה ביחד עם חברת קליפ TV מיזם חדש: "נט אפיקי תקשורת". החברה החדשה תעסוק בניהול, פיתוח מדיה ושיווק בעולם האינטרנט.

במסגרת תפקידה החדש תהיה אברמוב שותפה בכ-50% בחברה החדשה, תשמש בתפקיד מנכ"ל משותף ותפעל לפיתוח ושילוב עולם התוכן, השיווק והמדיה.

שותפתה החדשה של אברמוב היא חברת קליפ TV, בבעלות גולן שחר, הכוללת בתוכה מספר חברות בתחומי הברודקאסט, אינטרנט, מוזיקה ועוד, ופועלת בשוק האינטרנט מזה כ-11 שנים.

אברמוב (43) נחשבת לאחת הדמויות הבולטות בתעשיית התקשורת בישראל. קודם לתפקידה ב"מעריב" שימשה במשך 4 שנים בתפקיד סמנכ"ל המסחר והשיווק בערוץ 10 וכמנכ"לית שפ"א. בשנה האחרונה, מאז עזבה את "מעריב", נקשר שמה של אברמוב בבורסות שמות רבות, ורבים ציפו לראות להיכן מועדות פניה.

לדברי אברמוב, "אחרי שבחנתי מספר הצעות שקיבלתי בחודשים האחרונים, החלטתי לצאת לדרך עצמאית עם שותפים מרתקים. אני בטוחה כי שיתוף-הפעולה עם חברת קליפ TV וגולן שחר יניב פירות רבים, ומאמינה כי כבר בזמן הקרוב נוכל לספר על שלל הפרויקטים שעומדים בקנה של החברה החדשה".