ארוחת הצהריים עם וורן באפט נמכרה ב-1.68 מיליון דולר

מדובר בסכום הנמוך ב-20% מזה של השנה שעברה ■ הזוכה יורשה להביא עימו 7 חברים לארוחה עם באפט, שתיערך במסעדת הסטייקים "Smith & Wollensky's" בניו יורק

כנראה שהמיתון באמת מחלחל לכל פינה: ארוחת הצהריים השנתית עם וורן באפט נמכרה במחיר של 1.68 מיליון דולר, עם תום המכירה הפומבית המסורתית שהכנסותיה ייתרמו לצדקה. במבט ראשון מדובר אמנם בסכום גבוה למדי עבור ישיבה של כ-3 שעות עם המשקיע האגדי, אולם אם עורכים השוואה לשנה שעברה, אז נמכרה הארוחה ב-2.1 מיליון דולר, מגלים כמובן שהסכום השנה היה נמוך ב-20%.

למרות שמדובר בסכום נמוך מזה של השנה שעברה, יש לציין כי זהו הסכום השני בגובהו שקיבל באפט אי פעם עבור ארוחת הצהריים המסורתית. המכירה הפומבית נערכה באתר eBay . זוהי השנה העשירית ברציפות שבאפט מסכים "למכור את עצמו", והכל למען מטרה נעלה: כל הכסף יועבר לקרן "גלייד" (Glide Foundation) אשר מסייעת לחסרי בית ונזקקים בסן פרנסיסקו.

שם הזוכה טרם ידוע, אולם אם להתבסס על חווייתו של הזוכה בשנה שעברה, זו דאן-יאנג, מצפה לזוכה הטרי חווייה בלתי נשכחת. זו דאן-יאנג, משקיע מהונג קונג, ישב עם באפט במשך שלוש וחצי שעות ושמע מה דעתו על השווקים ומהן אפשרויות ההשקעה הטובות ביותר, ולדבריו עצותיו של באפט תרמו לו לעשיית רווחים לא מבוטלים בשנה האחרונה.

כרגיל, גם הפעם יורשה הזוכה המאושר להביא עימו עד 7 חברים לארוחת הצהריים, וגם השנה היא תיערך באותו מקום - מסעדת הסטייקים "Smith & Wollensky's" בניו יורק.