פרנץ בקנבאוור על פלורנטינו פרז: "תמיד יש מטורפים שזורקים כסף לפח"

נשיא באיירן מינכן לא מתרשם מהכסף הגדול שמבזבז הקיץ נשיא ריאל מדריד על רכש: "הסכומים שעפים באוויר מגוחכים" ■ "הקייזר", שלא מעוניין למכור את פרנק ריברי, ביקר גם את שכר השחקנים התופח: "אי שפיות"

פרנץ בקנבאוור, כוכב העבר האגדי של נבחרת מערב גרמניה, ומי שמשמש כיום כנשיאה של באיירן מינכן, הטיח ביקורת קשה בנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, ובהתנהלות שלו הקיץ בשוק ההעברות.

כזכור, ריאל רכשה שחקנים בשווי 214 מיליון אירו בחלון הנוכחי - ביניהם כריסטיאנו רונאלדו, קאקה וקארים בנזמה, וכעת היא מעוניינת לרכוש את קשרה של באיירן, פרנק ריברי, עליו קבעו הגרמנים תג מחיר של 80 מיליון אירו.

כנשאל "הקייזר" מה יעשה במידה ויקבל הצעה בגובה כזה מריאל, אמר לתקשורת הגרמנית: "כמובן שהייתי לוקח אותה, אבל עם הרבה רגשות אשמה. הסכומים האלו שעפים באוויר בכדורגל עכשיו מגוחכים, אבל תמיד יש את המטורפים שמסתובבים וזורקים כסף לפח".

בקנבאוור המשיך ותקף את משכורות השחקנים בכדורגל של היום: "כולם יודעים שחייבים לעשות משהו עם המשכורות. אני לא חושב שתקרת שכר תעבוד, אבל אני בטוח שמשהו יקרה בקרוב. מה שקורה כרגע בכדורגל זה סוג של אי שפיות, במיוחד כשאנחנו במשבר כלכלי קשה שבו אנשים מפחדים לאבד את העבודה שלהם וגם את החיים שלהם".