ענקית המשקאות הקלים קוקה-קולה הודיעה היום (ג'), לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, כי רווחיה ברבעון השני צמחו ב-43% ל-2.04 מיליארד דולר או 88 סנט למניה, לעומת 1.42 מיליארד דולר או 61 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.
בשורה העליונה, הכנסותיה של החברה רשמו קיטון של 9% ל-8.27 מיליארד דולר, ביחס להכנסות בהיקף 9.05 מיליארד דולר ברבעון השני של 2008.
ללא פריטים חד-פעמיים החברה הרוויחה 92 סנט למניה, לעומת ציפיית האנליסטים בוול סטריט לרווח של 89 סנט למניה.
דריסת-הרגל הרחבה של קוקה-קולה במונחים גיאוגרפיים, במיוחד בשווקים מתפתחים כמו הודו וסין, סייעה לקזז האטה בארה"ב, כמו גם את השפעת התחזקות הדולר. קוקה-קולה מניבה את החלק הארי של הכנסותיה בשווקים מחוץ לארה"ב, היכן שמכירות המשקאות הקלים ממשיכות לצמוח על אף המצב הכלכלי.
נציין כי מתחרתה של קוקה-קולה, פפסי , צפויה לדווח מחר (ד') על קיטון של 3% ברווחיה הרבעוניים לדולר בודד למניה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.